Service, support en advies

Persoonlijk advies

Ook standaard zijn de Lanova Support Services. Persoonlijk advies voor uw situatie, inzicht in laadsessies en verbruik voor gebruikers via de handige Web Interface en optioneel support op afstand door de real-time koppeling met ons Cloud Backoffice systeem. Voor de snelladers bestaan er koppelingen met verschillende (ERP) kassa systemen.

  • Support en configuratie aanpassingen op afstand*
  • Persoonlijk en passend advies
  • Professionele en getrainde adviseurs
  • Inzicht in laadsessies*
  • Instelbaar kWh tarief, starttarief en tarief per minuut*
  • Ontzorging, storingshulp op afstand

*Optioneel via het Service & Connect pakket

 

Service & Connect pakket

Optioneel is het mogelijk om, via het Service & Connect pakket het volledige beheer van de laadstations over te dragen aan Lanova. Hierbij verzorgt Lanova de software updates, automatische uitbetaling en verrekening, storingshulp en de afhandeling van vragen en advies voor gebruikers.

Voor uw bedrijf, werknemers en klanten van uw bedrijf is een service en support lijn beschikbaar waar medewerkers 24 uur per dag klaar staan voor alle vragen en hulp. Zo is de eindgebruiker verzekerd van snel support.

Lanova Laadpalen staat voor een totaalpakket van slimme, stijlvolle laadoplossingen. Een totaalpakket staat voor ons ook voor het delen van kennis en nuttige informatie. Op onze nieuwspagina delen wij regelmatig blogs en nieuwsberichten. Daarnaast is in onze kennisbank en bij veelgestelde vragen informatie te vinden over elektrisch rijden en laden.

Bliksem

Maak kennis met onze specialisten

Onze specialisten staan graag voor u klaar. Met advies over backoffice en ondersteuning helpen ze u graag weer opweg. Neem direct contact op!