Ook standaard zijn de Lanova Support Services. Persoonlijk advies voor jouw situatie, inzicht in laadsessies en verbruik voor gebruikers via de handige Web Interface en optioneel support op afstand door de real-time koppeling met ons Cloud Backoffice systeem. Voor de snelladers bestaan er koppelingen met verschillende (ERP) kassa systemen.
*Optioneel via het Service & Connect pakket
Optioneel is het mogelijk om, via het Service & Connect pakket het volledige beheer van de laadstations over te dragen aan Lanova. Hierbij verzorgt Lanova de software updates, automatische uitbetaling en verrekening, storingshulp en de afhandeling van vragen en advies voor gebruikers.
Voor jouw bedrijf, werknemers en klanten is een service en support lijn beschikbaar waar medewerkers 24 uur per dag klaar staan voor alle vragen en hulp. Zo is de eindgebruiker verzekerd van snel support.
Lanova Laadpalen staat voor een totaalpakket van slimme, stijlvolle laadoplossingen. Een totaalpakket staat voor ons ook voor het delen van kennis en nuttige informatie. Op onze nieuwspagina delen wij regelmatig blogs en nieuwsberichten. Daarnaast is in onze kennisbank en bij veelgestelde vragen informatie te vinden over elektrisch rijden en laden.
Onze specialisten staan graag voor je klaar. Met advies over backoffice en ondersteuning helpen ze je graag weer opweg. Neem direct contact op!
Vermeld hieronder uw gegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Vermeld hieronder uw gegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!