Service & Connect pakketten

Wat bieden wij?

Bij Lanova kiest u bewust voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Onze producten worden individueel zorgvuldig getest. Voor onze laadpalen adviseren wij altijd het Service & Connect pakket. Met dit pakket bent u al vanaf slechts € 249,- verzekerd van 24 maanden garantie, gratis software updates en 24 uur per dag storingshulp.

Service & Connect

Ga voor extra zekerheid en gebruikersgemak door te kiezen voor het Service & Connect pakket. Met dit pakket bent u voor slechts € 249,- verzekerd van 24 maanden garantie, gratis software updates en 24 uur per dag storingshulp. Kiest u het Service & Connect pakket in combinatie met een lease-abonnement? Dan bedraagt het eigen risico slechts  € 100,- in plaats van € 150,-

Alle voordelen van het Service & Connect pakket:

  • Gratis software updates
  • 24 uur per dag, 7 dagen in de week storingshulp
  • Verlaagd eigen risico, van € 150,- naar € 100,-
  • 5% korting op uw volgende bestelling

 

Service & Connect Premium

Liever een lager eigen risico wanneer u gaat voor lease? Of wenst u een uitgebreide Cloud Backoffice voor inzicht en verrekening van uw laadpalen? Kies dan voor het uitgebreide Service & Connect Premium pakket. Met dit pakket bent u voor slechts € 349,- verzekerd van 24 maanden garantie, toegang tot de Lanova Cloud Backoffice en een gratis MID kWh meter!*

Alle voordelen van het Service & Connect Premium pakket:

  • Gratis software updates
  • 24 uur per dag, 7 dagen in de week storingshulp
  • Verlaagd eigen risico, van € 150,- naar € 50,-
  • Toegang tot de Lanova Cloud Backoffice Standard**
  • Gratis slimme MID kWh-meter*
  • 5% korting op uw volgende bestelling

*Exclusief de Home Dynamic en niet i.c.m. een RCD Type B aardlekschakelaar.
** Connect versies Laadpalen (OCPP) vereist indien zakelijk gebruik.

Zakelijk en privé de beste keuze: Service & Connect Premium met Cloud Backoffice. Met onze uitgebreide Cloud Backoffice profiteert u onder andere van:

  • Inzicht in tarieven
  • Facturatie mogelijkheid
  • Inzicht in laadsessies
  • Ondersteuning voor verschillende betaalmethoden
  • Monitoring en analyse
  • Berichten en rapporten
  • Onderhoudsondersteuning
  • Koppeling CRM met vermogensbeheer
  • Actuele online kaart met alle laadstations
  • Toegangsbeheer voor beheerder
Service & Connect Advanced

Exclusief toegang tot de meest complete versie van onze Cloud Backoffice, geen eigen risico in combinatie met lease en 24 uur per dag, 7 dagen in de week Priority Respons.
Met het Service & Connect Advanced pakket bent u verzekerd van de beste service en de nieuwste connectiviteit mogelijkheden. En dat voor slechts € 449,-!

Alle voordelen van het Service & Connect Advanced pakket:

  • Gratis software updates
  • 24 uur per dag, 7 dagen in de week storingshulp
  • Verlaagd eigen risico, van € 150,- naar geen eigen risico
  • Toegang tot de Lanova Cloud Backoffice Ultimate**
  • Gratis slimme MID kWh-meter*
  • 10% korting op uw volgende bestelling

*Exclusief de Home Dynamic en niet i.c.m. een RCD Type B aardlekschakelaar.
** Connect versies Laadpalen (OCPP) vereist indien zakelijk gebruik.

Voor iedereen die voor het uiterste gaat: het Service & Connect Advanced pakket. Met onze uitgebreide Cloud Backoffice Ultimate profiteert u onder andere van:

  • Inzicht in tarieven
  • Facturatie mogelijkheid
  • Inzicht in laadsessies
  • Ondersteuning voor verschillende betaalmethoden
  • Monitoring en analyse
  • Berichten en rapporten
  • Onderhoudsondersteuning
  • Koppeling CRM met vermogensbeheer
  • Actuele online kaart met alle laadstations
  • Toegangsbeheer voor beheerder
  • Mobiele applicatie
  • Web applicatie
  • Mobiele en online betaalfunctie
  • Reserveringsmogelijkheid van laadstations
  • Help desk voor eindgebruikers
  • Personalisatiefuncties voor zakelijke gebruikers